عيادةالإدمان مشهد واحد

انت بتشتغل ايه

هاه؟ مهندس

ومعاك ايه؟

هاه؟ معايا ثناوية عامة

؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد ما خلص الانترفيو

بصراحة يا دكتورة انا ظابط شورطة وكنت خايف اقول اني ظابط لاحد يعرف

ساقط اي كيو

..............

لأ بجد كدة كتير يا يعلو مجموع الشرطة يا يخلوا كل الشعب أغبية زيهم حرام

..............

وانت ايه الي خلاك تاخد بودرة؟

اتعلمتها في السجن يا دكتورة اومال حضرتك فاكرة ايه دا السجن كان هنى احسن من حبسة المستشفى

.................

انا كنت باشد اباتريل وأنا مجند في الجيش

اتعلمت البانجو في الجيش

ضربت الترامادول بعد الجيش

لأ الجيش مكانش فيه بودرة بس كان فيه حشيش و منشطات

زمان الناس كانت بتدخل الجيش تتربى

.................

انا أصلي مدمن روسفين (مضاد حياوي)

انا بشد ما لا يقل عن 5 شرايط جاستريج (مضاد للتقلصات)

انا اتعلمت شد الأكينيتون في الجيش

( الأكينيتون أو دماغ البوابين كما هو متعارف عليه عبارة عن دواء للأعراض الجانبية لمضادات السكيزوفرينيا و من أهم اعراضه الجانبية هي نشفان الريق الفظيع مصاحب بزغللة في العين و شعور بسخونة في الجسم و امساك و درجة من عدم القدرة على فهم الأشياء)

بيضربوه ليه ده والنبي؟